Keresés ebben a blogban

2013. április 8., hétfő

Gergő menni kicsi Kina :D

Mások véleményei Sydneyről


A héten több emberrel is beszélgettem, hogy nekik milyen az életük Sydneyben. Elég vegyes nyilatkozatok születtek.

Én csupán hat hete vagyok itt, ezért igyekszem mindenkit meghallgatni kinek milyen pozitiv, illetve negativ élményei voltak. Ezzel kapcsolatban beszélgettem a főnökömmel, aki hét éve települt ki Macedóniából és nagyon jól beszél angolul, hogy neki mi a véleménye. Ő két gondolatot osztott meg velem:

1) ahhoz, hogy itt sikeres legyél három dolog kell:
- tudj angolul kommunikálni (és ezalatt nem a kézzel-lábbal történő jelbeszédet értem),
- érts a számitógépekhez,
- legyen jogositványod.

2) mielőtt úgy döntenék, hogy végleg hazaköltözök fontoljam meg, hogy innen bármikor el lehet utazni Magyarországra, viszont ha egyszer elmentél, akkor nem  biztos, hogy újra beengednek.

Igyekszem ezeket észben tartani :)

Egy kis keveredés


A múlt héten elértem arra a pontra, hogy Timinek mondani akartam valamit, elkezdtem neki magyarázni, majd egy pár perc múlva leesett, hogy angolul dumálok :D
Most már egyre többször akarom magam angolul kifejezni, de nem tudom a szót és ilyenkor váltok magyarra, ezért a héten új tanulási módott vezettem be.
Az összes filmet és sorozatot angolul nézem angol felirattal és ha van egy szó, ami tetszik leirom, majd szótárazok.

Pénteki ünneplés


A hét egyébként feletébb eseménytelenül telt. Ébredés 5:00-kor, reggeli készités, indulás a vonat megállóba. Vonattal 6:14-re Lidcomba érek, onnan busszal tovább Auburn-be, majd 7 percnyi gyaloglás után érkezés a munkahelyre. 12:00-kor indulás haza, kicsi kaja, kicsi pihi, majd indulás a suliba, ami 16:00-tól 20:15-ig tart. 21:00-re haza érek. Kaja, fürdés, pihi.

Ezt az egy hangúságot szoktuk Ádámmal megtörni péntekenként egy kis kocsma túrával! Az alábbi útvonalon haladtunk némi kitérővel, mikor eltévedtünk a buli végén. Meg esik néha :D

 
Nagyobb térképre váltás


Volt okunk, illetve nekem az ünneplésre, ugyanis a főnököm péntek reggel behivott (megjegyzem, ilyenkor nem nagyon van még felfogó képességem :D ) és közölte, hogy mivel a srác, akit küldeni szeretett volna nem ér rá, igy én megyek helyette Kinába!

Annyira ledöbbentett ez a hir, hogy este nyolc körül kezdtem fel fogni a történteket! Ha minden jól megy, akkor egy-két héten belül utazok. Remélem minden jól alakul a vizummal is.

Nem tartom magam munka mániásnak, de az indiaiak 1000x túl tesznek rajtam. Pénteken azt a munkát, amit otthon ketten, nem kapkodva, elvégzünk kb. 2 óra alatt, azt itt hárman csináltuk 5 ÓRÁN keresztül!!!
Félelmetes :D

Hasonló munka tempót mindenkinek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése