Keresés ebben a blogban

2013. február 26., kedd

Kezdődik! Apu, kezdődik!

Az első bejegyzések :)


Igyekszem megörökiteni minden érdekes pillanatot, ami itt esik meg velem, velünk.

Ma végre rendet tettem az angol önéletrajzomban és elküldtem három helyre is. Meglátjuk, hogy visszaszólnak-e.

Megfőztem az első bolognai szószomat idekinn. Az egyik olasz lakótársam, kissé megmosolygott mikor mondtam neki, hogy mit akarok főzni. Erre mondtam neki, hogy akkor várom a véleményét. Valószinűleg izlett neki, mert nem csak megkóstolta, hanem bevert belőle egy nagy tányérral és egy órával később újra elmondta, hogy jó volt :D 
El kell még mondanom, hogy nem tartalmazott semmilyen előgyártott szószt vagy port. Igy először csináltam életemben!

Eleinte nem igazán érintett meg az ausztrál valóság. Most, hogy már túl vagyok néhány napon kezdem magam egyre otthonosabban érezni itt. Ma este az egyik lakótársam egy magyar fejjel hihetetlen története mesélt el, egyébként ő is magyar: ment ay utcán pénzt levenni, mikor előtte két srác kikapta a telefont az előttük haladó lány kezéből. Elkezdtek futni az utca két oldalán utánuk az egész utca. Az egyiket a boltjából kilépő hentes tette helyre, még a másik egy lány biciklijének futott neki. Természetesen a lány lökte elé, hogy megállitsa. Mire jött vissza a pénzfelvételből (kb. 10 perc) addigra kinn voltak a rendőrök, akik lefényképezték az ellopott telefont, majd visszaadták azt a tulajdonosnak és elvitték a két srácot. Egy harmadik rendőr maradt, aki felvette a szemtanúk adatait.

Remélem egyszer mi is eljutunk idáig, hogy ha valakivel hasonló történik, akkor nem közönyösen tekintünk magunk elé, hanem segitünk a bajba jutott embernek.

Egy kicsit a tegnapról. Átmentem tesómék házába, ahol kirántott húst ettünk rizzsel és TEJFÖLÖS ubi salival. Fenomenális volt. Szerencsére a kivándorló magyarok miatt jelen van itt a tejföl, sőt már láttam kalocsai paprikát is, úgyhogy minden esély meg van arra, hogy egy isteni pörköltet főzzek hamarosan :D (nem mellékesen nagyon finom az itteni rosé)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése